Zsírvesztés, izommegőrzés: A súlyzós edzés az idősebb felnőttek számára megveri a kardiót

Wake Forest fogyás tanulmány, Clinical Research News

Wake Forest fogyás tanulmány

Ivanhoe Newswire - A fogyás trükkös téma lehet. Míg az elhízás komoly egészségügyi kockázatokat rejt, a karcsúsítás izom- és csontvesztéshez is vezethet. Nézze meg, hogy a kutatók hogyan találtak rá egy divatot az idősek biztonságos fogyásához!

Wake Forest fogyás tanulmány

Joyce Jackson elismeri, hogy a munka egyszer idegen gondolat volt számára. Mindaddig, amíg a 78 éves férfi csatlakozott a Wake Forest Egyetemen végzett testmozgásról és fogyásról szóló Wake Forest fogyás tanulmány.

Wake Forest fogyás tanulmány

A hódok a fogyás kockázatát és előnyeit tanulmányozzák idősebb felnőtteknél. Ez törésekhez vezethet. De a zsír leadása a funkció javulását is jelenti. Szóval, Beavers és csapata ötletesen kidolgozta az ellenállási edzés súlyozott mellény formájában történő beépítését a tanulmányba.!

Wake Forest University VLOG - Campus Tour by Nick Gray

A kísérleti tanulmányban részt vett 40 idős embert arra kérték, hogy viseljék a mellényt napi tíz óráig. Az Wake Forest fogyás tanulmány elég drámaiak voltak! Jackson hetente háromszor 60 percig dolgozott a hatékonyabb zsírégetés A súlycsökkentő gyakorlatok heti heti három napon túl Beavers emellett magas fehérjetartalmú étrendet is ajánl kalciummal és D-vitaminnal az izom- és csontvesztés minimalizálása érdekében.

A kutatók 60—85 éves embereket vesznek fel.

10+1 tévhit a szoptatásról! fogyás béta blokkolók

A súlyozott mellény körülbelül dollárért kapható az Amazon-on, amely Beavers szerint költséghatékonyabb, mint egy edzőterem-tagság. A testtömeg-index vagy a BMI a túlsúly vagy az elhízás meghatározására használt szűrővizsgálati eszköz.

Fogyni: A tudósok szerint a mediterrán étrend megvédi a "túlevést" Mediterrán és nyugati étrend összehasonlításban: meglepő eredmények Majmokkal végzett vizsgálat során amerikai tudósok összehasonlították a mediterrán étrendet a nyugati étrenddel. Az eredmények meglepőek voltak: Megállapították, hogy az úgynevezett mediterrán étrend megakadályozza a túlevést. Az egészséges mediterrán konyha A szakértők többször kiemelik az egészséges mediterrán étrend előnyeit.

Az elhízás 3 felnőttből több mint 1-et érint az Egyesült Államokban, és 3-ból további 1 felnőtt túlsúlyosnak tekinthető. Mindkét állapot növelheti bizonyos egészségügyi problémák kockázatát, és bizonyos érzelmi és társadalmi problémákhoz kapcsolódhat.

Wake Forest fogyás tanulmány

Egészségügyi állapotok, például szívbetegség, stroke, 2-es típusú cukorbetegség és bizonyos típusú rák. A fogyás gyakori kezelési módjai közé tartozik az egészséges táplálkozás, a fizikai aktivitás és a szokásos szokások egyéb megváltoztatása.

Wake Forest fogyás tanulmány

Ha rendkívüli elhízása és ezzel összefüggő egészségügyi problémái vannak, orvosa más kezeléseket is fontolóra vehet, például a bariatrikus műtétet.

Biztonságosnak tartják a legtöbb 65 évnél idősebb felnőtt testmozgását, és még azokat is, akik krónikus betegségekben szenvednek, például szívbetegségben, magas vérnyomásban, cukorbetegségben és ízületi gyulladásban.

Mediterrán és nyugati étrend összehasonlításban: meglepő eredmények

Ezen állapotok közül sok javul a testmozgással. Gyakori az erő és az egyensúly javítása, valamint több energia, a hangulat javítása, sőt a kognitív funkció javítása is.

A fogyás csontritkuláshoz és törésekhez vezethet az elhízott idős embereknél. Ha nem nyomon követéssel és útmutatással végezzük, a testmozgás csontritkulást okozhat. Egy új tanulmány szerint, amelyet az Egyesült Államok Wake Forest University végzett, fogyás az élet ezen szakaszában a csont ásványi sűrűségének BMD csökkenésével jár, ami mögött áll csontritkulás és ez törésekhez vezet. A tudósok 77 túlsúlyos önkéntes egészségügyi adatait vizsgálták, átlagéletkoruk 67 év.

A négy terület, amelyet le kell fedezni az edzés során, az állóképesség, erő, egyensúly és rugalmasság. Fedezheti ezeket gyaloglás, úszás, kerékpározás, súlyemelés, ellenállási sáv használata, egyik lábon állása, taiji, jóga és nyújtás. A 65 éves és idősebb időseknek minden héten legalább 2,5 órányi mérsékelt aerob edzést kell végezniük, ami a hét legtöbb napján átlagosan körülbelül 30 perc.

Wake Forest University Move-In Day 2019 egészséges fogyás elhízott egyének számára

A kanadai Ontario-i McMaster Egyetem kutatói 64 60 és 88 év közötti időset toboroztak egy 12 hetes vizsgálatra. A résztvevőket három kísérleti csoportra osztották.

Wake Forest fogyás tanulmány

Fontos szempont, hogy a vizsgálatban részt vevő idősebb felnőttek egyébként egészségesek voltak, ami sok idős esetében nem biztos, hogy igaz.