A hasi zsír 4 fajtája - Mutatjuk, melyik mitől szűnik meg - Fogyókúra | Femina

Hasi zsírégetés, Ez egyetlen mód, hogy lemenjen a hasi zsír – minden más csak humbug

hasi zsírégetés

Még több termék Ha a hasi hízást a hormonok okozzák A hormonrendszer kisebb változásai is elegendőek ahhoz, hogy a has alsó részén puha felesleg alakuljon ki.

A kevés alvás vagy például egy pajzsmirigybetegség is megzavarhatja az anyagcserét, de klimax környékén még azok a nők is, akik alkatilag karcsúbbak, azt vehetik észre, hogy elkezdenek hasra, illetve a derékvonalra hízni.

Itt a ludas az ösztrogénszint csökkenése, aminek köszönhetően lassul az anyagcsere, és megjelennek a pluszkilók.

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Szakértői blogok » Táplálkozás » Ez egyetlen mód, hogy lemenjen a hasi zsír — minden más csak humbug Ez egyetlen mód, hogy lemenjen a hasi zsír — minden más csak humbug Rengeteg ember küzd hasi zsírral, jobbára sikertelenül. Ennek alapvetően az az oka, hogy rossz módszerekkel próbálkoznak — talán Te is köztük vagy?

Így szabadulj meg tőle A has alsó részén lévő puha felesleg nemcsak a menopauzában szenvedőknél, de fiatal, vékony nőknél is gyakorta hasi zsírégetés, ami elsősorban az egysíkú táplálkozás és a mozgásszegény életmód, az ülőmunka révén alakul ki. Próbáld meg száműzni vagy lecsökkenteni a stresszt az életedben, ezt meditációval vagy jógával, futással is elérheted, valamint étkezz változatosabban: készíts zöldség- és gyümölcssmoothie-kat, valamint sovány húsokat.

Ha más tüneteket is tapasztalsz, például hajhullást, álmosságot, akkor egy kivizsgálás nem árthat. Ha a hasi hízást a stressz okozza A szervezetben megjelenő stresszhormon - kortizol - magas szintje is hasi típusú elhízáshoz vezethet, hiszen hasi zsírégetés a vércukorszintet, ez pedig fokozza az étvágyat, így még inkább elősegíti a pluszkilók kialakulását.

hasi zsírégetés

A kevés alvás, de a túl sok sport is megzavarhatja az anyagcserét, így érdemes mértékletesnek lenni ilyen téren.

Így szabadulj meg tőle Az egyetlen módja, hogy megszabadulhass a feleslegtől, ha megpróbálod redukálni a stresszt. Aludj legalább nyolc órát naponta, fogd vissza a kávéfogyasztást. A stressz levezetése szempontjából válassz jógát, vagy meditálj, hasi zsírégetés a boksz is remek megoldás arra, hogy levezesd a feszültséget.

Segíthet, ha abbahagyod a rendszertelen evést, és ötször eszel egy nap, közel azonos időben, ez már önmagában segíthet keretet adni a napnak.

Mitől alakul ki a hasi zsírpárna?

Terhesség után megmaradt hasi háj A terhesség során a has és a bőr sokat tágul, ami sajnos nem húzódik vissza rögtön szülés után, ilyenkor nem is biztos, hogy feleslegről van szó. Gyakori probléma a szülés után a szétnyílt hasizom, amely a középen futó egyenes hasizmot érinti, és a teljes hasi rész megereszkedéséhez vezet, ezért ilyenkor jobb minél előbb orvossal konzultálni. Így szabadulj meg tőle A terhességet és a szülést követően a test megváltozik, és ez teljesen normális.

Bár olvashatunk nőkről, akik a szülés után négy héttel ismét remek formában vannak, de nem ez az általános.

Ilyenkor nem az az elsődleges, hogy megszabadulj a feleslegtől. Ha jól megy a szoptatás, az segíthet a súlyleadásban.

8 tipp, hogyan vedd fel a harcot a hasi zsír ellen

Otthon végezhető pilatesgyakorlatokkal, jógával, hosszú sétákkal segítheted az anyagcserét. A szoptatás alatt és utána hasi zsírégetés kövess kiegyensúlyozott étrendet, amelynek gerincét a gabonafélék, főzelékek, gyümölcsök, zöldségek, sovány húsok és tejtermékek alkotják. Nyolc otthoni hasizomgyakorlat Már napi húsz perc edzéssel sokat javíthatsz a helyzeten.

Sem eszközökre, sem nagy helyre nem lesz hozzá szükség, és belefér a reggeli rutinodba, vagy este, a film előtt.

hasi zsírégetés