Testzsírszázalék a sportolók szemszögéből: Mi az ideális? Egészséges? Káros? holt fogyás

Veszít 28 testzsír. Mennyi ideig veszítheti el a testzsír százalékát - Veszít 28 testzsír

Fogyás vs.

feltörni a zsírégetést

Melyik a mérvadó? Peak girl Így zajlik valójában a zsírégetés!

a legjobb eredmények a gyors fogyáshoz

Ez nagyon rossz, hiszen az izomvesztés és folyadékvesztés valójában egészségügyi leépülést jelent, és ráadásul az alak sem javul látványosan. A "jó fogyás" az ideális fogyást jelenti: amikor a fogyás tényleg csak zsírból történik, az izomzat nő vagy marad. Ez a folyamat pedig kimutatható!

zsírvesztés stimulánsok nélkül

Lássunk egy példát: A felső a korábban, az alsó a később készült eredményeket mutatja. Figyeld meg a kilók számát, az izomzatot, a testzsír-százalékot, és a derékcsípő-hányadost: Amit észrevehettél: Fogyás vs testzsír százalék 87,5 kg-ról csökkent 86,6-ra Vázizom tömeg: 35,7-ről nőtt 36,1 kg-ra Testzsír százalék: 28,2-ről csökkent 26,7-re Derék-csípő arány zsigeri zsírok szintje!

A Salter mérleg BIA Bioimpedancia elemzés technológiát használ, amely alacsony erősségű elektromos impulzust vezet át a testen, és meghatározza a testben található zsírszövet mennyiségélt. Az elektromos impulzus nem érezhető, és teljesen biztonságos. Ez a módszer egyszerre számolja ki a súlyt, a BMI-t, a testzsírtömeget, a teljes testvíz mennyiséget és izomtömeget, amellyel sokkal pontosabb képet kaphat az általános egészségi állapotáról és fittségéről. Ez a mérleg legfeljebb 4 felhasználó személyes adatait rögzíti. A mérleget az analizátoros üzemmód mellett hagyományos mérlegként is lehet használni.

A képlet egyszerű: ha fogyni szeretnél, próbáld ezt úgy tenni, hogy ne csak a kilóid, de főképp a testzsír százalékod csökkenjen, miközben az izomzatod megmarad vagy ha veszít 28 testzsír, növekszik! Ha csak formálódnál, akkor az izom növelése és a DCS-hányados javítása lehet a motiváció! Ez az egyetlen elfogadható folyamat a fitneszben!

American Journal Clin Nutr69 8 Az atléta üzemmódot használóknak: vegyék figyelembe, hogy előfordulhat, hogy az atléták a fent bemutatottaknál alacsonyabb testzsír tartománnyal és magasabb testvíz- tartománnyal rendelkeznek, a sport- vagy tevékenységtípus függvényében. A testvíz-mérés eredményeit befolyásolja a testzsír és az izom aránya. Ha a testzsír aránya magas vagy az izom aránya alacsony, akkor a testvíz eredményei inkább alacsonyabbak.

Ha koplalsz, vagy vizet hajtasz, azzal már más eredményekre számíthatsz: csökken ugyan a kiló, de csökken az izomzat is Remélem, ezzel a konkrét példával tökéletesen érthetővé vált, hogy fogyás és fogyás közt is van különbség! Ha többet szeretnél tudni a testelemzésről, iratkozz fel a hírlevélre itt.

Mennyi ideig veszítheti el a testzsír százalékát

Ha az InBody készülékekre vagy kíváncsi, ide kattints. A Facebook oldalunkon és az Instagram oldalunkon még több infót találsz!

Ezt KIMAXOLTUK!! - LÁB edzés KIHÍVÁS [5RM] ft. Johnny V

További a témáról.