Hogyan lehet gyorsan fogyni 10 tipp, amelyet a tudomány támogat

Fogyni tudomány

fogyni tudomány sam bailey fogyás

Kezdőlap Hogyan lehet gyorsan fogyni: 10 tipp, amelyet a tudomány támogat Számos fogyni tudomány van a kalóriák csökkentésének és a kilók gyors leadásának, de a gyors fogyás nem minden módja biztonságos, fenntartható vagy akár fájdalommentes. De még ne veszítse el a reményt.

Fel lehet gyorsítani a zsírvesztés erőfeszítéseit anélkül, hogy közben fel kellene áldoznia jólétét. Itt van tíz módszer, amellyel elősegítheti a kalóriák csökkentését, valamint jobb és tartósabb eredmények elérését.

Milyen gyorsan lehet fogyni? A súlykezelés a kalóriakontrollra vezethető vissza, és minél alacsonyabbra csökkenti a kalóriát, annál több kilót fogyhat el gyorsan. Tehát annak megértése, hogy mennyi kalóriát kell megenni naponta a fogyáshoz, az első lépés.

6 tipp a fogyáshoz, ami a tudomány szerint is beválik

Valójában kalóriadeficit nélkül nem jut túl messzire, mivel ez az egyetlen ismert, bevált módszer a zsírvesztésre. Nem számít, hogy a legújabb divat-diéta mit követel! Különbség van a fogyás és a zsírvesztés között is, különösen, ha rövid időtartamot néz. A súlycsökkenés fogyni tudomány foglal mindent, ami a skálán lévő szám csökkenését okozza, és magában foglalhatja az izomvesztést és gyakrabban a vízvesztést.

A zsírvesztés viszont egy kicsit több időt és következetességet igényel. Az, hogy milyen gyorsan fordul elő a fogyni tudomány, személyenként változhat, az Ön egyéni anyagcseréjétől, izomtömegétől, fittségi szintjétől, kezdő súlyától és genetikájától függően. A gyors fogyáshoz szükséges kalóriák Kezdje azzal, hogy kitalálja, mennyi kalóriát éget el naponta. Ez az, amire szüksége van a jelenlegi súlyának megőrzéséhez.

Ezt fogyni tudomány táplálkozási alkalmazással vagy online számológéppel. Mennyi idő alatt fogyhat le 20 font? Ha van elképzelése arról, hogy mennyi kalóriát kell megennie a fogyáshoz, akkor kitalálhatja, hogy mennyit kell fogynia hetente. Egy kiló zsír elvesztéséhez körülbelül kalóriát kell csökkentenie az étrendből. Mivel kalória egy-két nap alatt történő levágása a legtöbb ember számára nem reális, sőt nem is lehetséges, a legjobb, ha a kalóriahiányt elosztja az egész héten.

Más szavakkal, ahhoz, hogy heti egy fontot fogyjon, napi kalóriát kell csökkentenie étkezésből, testmozgásból vagy mindkettőből együttvéve. A heti két fogyásért napi kalóriát kell csökkentenie. Az aktuális testsúlytól és kalóriaigénytől függően a heti 0,5—2 font fogyás a legtöbb ember számára egészséges súlycsökkenési arányt jelent.

De néhány ember gyorsabban fogyhat. Ha heti 2 fontot veszít, ez azt jelenti, hogy 10 hét alatt vagy két és fél hónap alatt 20 fontot fogyhat. Mi történik, ha összeomlik a diéta?

Tudomány a zsírvesztés mögött - 10 tudományos módszer, hogy megszabadulj a hájacskáktól

Gyakran előfordul, hogy a gyors fogyás együtt jár a baleset-fogyókúrával, de ez nem mindig a legjobb megoldás. A nagyon alacsony kalóriatartalmú étrendeket VLCD az elhízás elleni kezelésként is használják egyes egészségügyi központokban, de ezeket a programokat képzett orvosok felügyelik, és nem feltétlenül mindenki számára megfelelő megközelítés De az éheztetés csak egy ideig működik.

És még akkor is, ha sikeresen ragaszkodik egy extrém étrendhez, az egészet visszaszerezheti, ha egyszer lemond róla. Ez elsősorban azért van, mert a rövid távú étrend elősegítheti a sok vízvesztést nemcsak a zsírvesztést.

Anyagcsere, étvágy és alvás

Ezen túlmenően, attól függően, hogy mennyi ideig tartanak ezek a diéták, számtalan hatással lehetnek az éhségszabályozó hormonokra, a mentális állapotra és potenciálisan az anyagcserére. Az összeomlási diéták veszélyesek lehetnek bizonyos egyének számára is.

A túl kevés kalória fogyasztásával kapcsolatos főbb problémák közé tartozik: Tényleg akasztós leszel A fogyás általában hatással lehet az éhségre, a teltségi hormonokra, ami még éhesebbé válhat, még a diéta abbahagyása után is.

Noha a kissé éhes lehet a súlycsökkentés, a rendkívül éhes lehet egyenesen fájdalmas. Ha túl tud jutni az állandó éhségfájdalmakon, akkor azt is tapasztalhatja, hogy az összeomló diéta miatt megszállottá válik az étel.

fogyni tudomány hula hoop fogyás sikertörténetek

A tested annyira éhes, hogy az étel mindené válik, amire gondolsz 1. Az, hogy állandóan éhes vagy, elég rossz, de a nagyon alacsony kalóriatartalmú diéták is rettenetes hangulatban lehetnek. A kalóriák, különösen a szénhidrátok, fontos szerepet játszanak az érzelmeid szabályozásában, és annyira éhes vagy, hogy mérges vagy.

Milyen gyorsan lehet fogyni?

A szénhidrátok kapcsolódnak az önkontrolljához - éppen ezért nem tudjuk ellenőrizni az indulatainkat, ha alacsony a vércukorszintünk, és másnaposak vagyunk. Sovány zsír lesz Ha nem kap elegendő fehérjét, és nem rendszeresen végez erőnlétet, a rendkívül korlátozó diéták miatt a zsír helyett több sovány izomot kell égetnie energiáért 2.

fogyni tudomány tracy emmerdale fogyás

Miért számít ez? Fogyni tudomány izomtömegét veszíti el - ami kulcsfontosságú az anyagcseréjének sértetlenségéhez és fogyni tudomány életminőségének javításához. Ezenkívül a csökkent sovány izomtömeg növeli az általános testzsírszázalékot, annak ellenére, hogy a skálán a szám csökken.

Az izom sűrűbb, mint a zsír, amitől karcsúbb lehet. Amint eléri a kívánt súlyt, nem biztos, hogy olyan fittnek és tónusúnak érzi fogyni tudomány, mint akkor, ha több zsírt veszítene és megtartsa sovány tömegét az egész folyamat során. A testzsír csökkentése és a tónus elérése érdekében izomtömeget kell szereznie, lényegében vissza kell szereznie a súlyát, és zsírégetéssel kell megpróbálnia kihajolni. Elég ellentmondó intuitív, ha az izomtömeg-vesztésből leadott fontokat csak azért próbálják meg visszahozni, hogy végül több izomtömeget szerezzen.

Az edzéseid szívják Megfelelő üzemanyag nélkül azt tapasztalhatja, hogy a testmozgás rendkívül nehéz vagy szinte lehetetlen. Ez azért fontos, mert a fizikai aktivitás az egyik módja a kalóriaégés növelésének. Ezenkívül az erősítő edzés kulcsfontosságú az értékes sovány tömeg megőrzéséhez vágás közben. Nem beszélve arról, hogy az alacsony energiafogyasztással történő edzés könnyű forrófejűséghez és esetleges sérüléshez vezethet, ha nem vigyáz. Táplálkozásod szenved A helyzet az, hogy a tested nem számológép.

És bár napi energiadózisra van szüksége a túléléshez, a megfelelő működéshez megfelelő táplálékra is szükség van. Szinte lehetetlen megszerezni az összes tápanyagot, amelyre a testének szüksége van egy nagyon alacsony kalóriatartalmú étrend mellett, még akkor is, ha csak egészséges ételeket fogyaszt. A kisebb hiányosságok súlyos szövődményeket okozhatnak.

A nagyon alacsony kalóriatartalmú étrendet összefüggésbe hozták szívproblémákkal, kiszáradással, mentális zavartsággal és csökkent immunfunkcióval 3.

Genetikai táplálkozás – A tudomány | ProFitt Diéta – a fogyókúra vége

És hosszabb ideig éhezve önmagát szívrohamhoz, máj- és veseműködés romlásához, görcsrohamokhoz és halálhoz vezetheti 4,5,6. Lassítja az anyagcserét Úgy gondolták, hogy a korlátozó diéták ideiglenesen negatívan befolyásolják az anyagcserét azáltal, hogy lelassítják a természetes kalóriaégést és összezavarják a normál fenntartó étrend folytatásának képességét, miután abbahagyták a diétát 7,8,9, Fogyni tudomány ellenére, hogy ez a jelenség jellemzően rövid életű, inkább aggodalomra ad okot, ha folyamatosan egyik diétáról a másikra ugrik.

A gyors átalakulás kulcsa annak tudása, hogy hová kell összpontosítania erőfeszítéseit, és összhangban lenni a céljaival, és ha az út során fogyni tudomány néhány jó szokást, akkor az eredmények esetleg megmaradnak! A célok finomhangolásához az alábbiakban olvashatunk 10 egyszerű lépést, amelyek segítenek elsajátítani a kalóriakontrollt, valamint gyorsabb és kevésbé fájdalmas eredményeket érhetnek el: 1.

10 gyors fogyás, amely valóban működik

Kövesse nyomon a bevitt ételt A kalóriabevitel ellenőrzése a leggyorsabb és bevált módszer a testsúly kezelésére. Nem is beszélve arról, hogy elég nehéz megtudni, hogy mennyi kalóriát eszel naponta, ha nem követed nyomon az étkezés mennyiségét. Ez a legegyszerűbb módja annak, hogy elszámoltathassa magát, és napi megerősítést nyújtson magának arról, hogy ragaszkodik étrendjéhez.

Ráadásul tanulmányok azt sugallják, hogy azok, akik követik a bevitelüket, akár kétszer akkora súlyt is fogyhatnak, mint azok, akik nem Töltsön le egy kalóriakövető alkalmazást a telefonjára, és ismerje meg az adagok méretét.

Nem segít a hétvégi „felzárkóztató" alvás sem

Legyen a lehető legpontosabb, ha naplózza az összes falatot és korty ételt - beleértve a csalási napokat, az alkoholt és a csúsztatásokat! Egyél több fehérjét Adjon több sovány húst, alacsony zsírtartalmú tejterméket és növényi fehérjéket ételeihez!

Míg az elfogyasztott fogyni tudomány fogyni tudomány mennyisége a fogyni tudomány szempont a zsírvesztés szempontjából, az ételtípus tekintetében a fehérje előnye lehet más makrókkal szemben. Úgy gondolják, hogy a magas fehérjetartalmú diéták még kalóriahiány esetén is védik az izomtömegét A fehérje segíthet az étvágyának és az egészségtelen étel utáni vágyakozásnak a megfékezésében 13, Sőt, a tested több kalóriát éget el a fehérje metabolizálásakor a zsírokhoz és szénhidrátokhoz képest, ez az összes makró közül a legkevésbé valószínű, hogy testzsírként tárolódjon.

Nem csoda, hogy a magas fehérjetartalmú étrend továbbra is pozitívan kapcsolódik a fokozott zsírvesztéshez és a jobb testösszetételhez 15,16,17, A kalória csökkentése során törekedjen arra, fogyni tudomány nagyjából egy gramm fehérjét kapjon testsúlykilogrammonként, hogy megragadja ennek a szuper makrónak az összes előnyét.

Ha tetszett, kérlek támogasd a férfi magazint egy megosztással:

Válasszon egy makro-barát nyomkövető alkalmazást, amely automatikusan számolja a kalóriákat éget hasi kövér hím a fehérjét - segít egyszerűsíteni a céljait és fogyni tudomány gyorsabban elérni az fogyni tudomány.

Erős edzés A súlyemelés vagy valamilyen erőedzés beépítése nemcsak a kalóriaégés növelésében segít, hanem abban is, hogy értékes zsírtartalmú izomtömeget tudjon fenntartani, miközben zsírvesztést végez, és hosszú távon karcsúbbnak és fittebbnek érzi magát 18,19, Ha több izom van, kissé megnő az energiafogyasztása, és az energiaegyensúly egyenletét a fogyás javára billenti.

Továbbá, mivel a magasabb sovány tömeg általában magasabb napi kalóriaigényt jelent más néven több ételt fogyaszthat, és így is fogyhata nagyobb izomtömeg megkönnyítheti az eredmények fenntartását Egyes kutatások még azt is feltételezik, hogy megfelelő ellenállóképesség és fehérjebevitel mellett képes lehet izomtömeg-növelésre, ugyanakkor fogyni tudomány, javítva az általános testösszetételt, még diéta közben is 22, Keressen egy erősítő edzésprogramot, amelyet élvez, és fogyókúra közben hetente legalább kétszer vegye be a testsúlyt vagy a súlyozott gyakorlatokat.

Igyon több vizet Cserélje ki a hozzáadott cukorral és alkohollal töltött italokat vízzel, ami egyszerű módja annak, hogy csökkentse az extra kalóriákat és támogassa a súlykezelést. A víz kalóriamentes, támogatja az anyagcserét, a tápanyagok felszívódását és az fogyni tudomány. Ezenkívül az ivóvíz hozzájárulhat a gyomor kitöltéséhez és az étvágy csökkentéséhez. Egyes kutatások szerint egy pohár víz elfogyasztása étkezés előtt segíthet abban, hogy természetesen kevesebb ételt fogyasszon 24, Egyél több zöldséget A zöldségfélék, különösen az alacsony szénhidráttartalmú, nem keményítőtartalmú zöldségek alapvetően az összes zöldség, kivéve a borsót, a kukoricát és a burgonyátáltalában nagyon alacsony kalóriatartalmúak és magas tápértékűek, így tökéletes táplálékot adnak a diétázóknak.

Magas víztartalma miatt ennek az ételcsoportnak a feltöltése segíthet az elégedettség megőrzésében és a kalóriák csökkentésében anélkül, hogy fel kellene áldoznia az adagokat.