Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés?

Zsírégetés vs hiit

zsírégetés vs hiit menopauza idején a fogyás legjobb módja

Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen sportolnak a szabadban. Sokan a futást választják, amivel fejleszthetik az állóképességet, formálódhatnak és fogyhatnak is.

AZ INTERVALLUM EDZÉS ELŐNYEI

Egyszerű felkapni a futócipőt, és kocogni fél vagy egy órát, de van egy még hatásosabb megoldás, zsírégetés vs hiit a nyár közeledtével a bomba alak elérése a cél. A HIIT edzéssel gyorsabban és hatékonyabban kerülhetünk jó formába. A kardió jellegű mozgással — mint amilyen a futás, az úszás és a kerékpározás — alacsony vagy közepes intenzitással végezzük az edzésmunkát.

HIIT KARDIÓ EDZÉS! Teljes test, eszköz nélkül!

A megfelelő eredmény elérése ennél az edzéstípusnál meglehetősen hosszú ideig tart, a kalóriaégetéshez legalább 30 perces edzés ideális.

Az intervallum edzéssel perc alatt ugyanazt a hatást lehet elérni, mint egy 1 órás, állandó intenzitású kardió mozgással. Az időspóroláson túl további előnye még a kardióval szemben, hogy gyorsabb a kalóriaégetés, és az edzés után még 24 órával is fennáll a zsírégetés folyamata.

A kapcsolat a pulzus és a zsírégetés között

HIIT edzéssel felpörgethetjük az anyagcserét, javíthatjuk az állóképességet és fejleszthetjük izmainkat. A saját testsúlyos gyakorlatok akár otthonunkban, de szabadtéren vagy edzőteremben is elvégezhetők.

HIIT edzés — a magas intenzitással végzett mozgás. A HIIT High-intensity interval trainingazaz a magas intenzitású intervallum edzés során magas és alacsony intenzitású szakaszok váltogatják egymást.

zsírégetés vs hiit rx fogyni

A magas intenzitású rész anaerob edzésnek felel meg, testünk a szénhidrátokat hasznosítja energiaforrásként, oxigén felhasználása nélkül. Az alacsony intenzitású szakasz során az energiaraktárak újratöltődnek, a test elkezd regenerálódni.

HIIT EDZÉS – GYORSTALPALÓ

Mire figyeljünk a HIIT edzés során? Mint minden edzés előtt, itt is különösen fontos, hogy ne hanyagoljuk el a bemelegítést. Az első pár alkalommal érdemes megtalálni a határainkat, és ennek megfelelően emelni a gyakorlatok számát vagy erősségét. A magas intenzitás megterheli a szervezetet, a hangsúly a fokozatosságon legyen.

zsírégetés vs hiit dna kit fogyni

Nagyobb terhelésnél zsírégetés vs hiit enyhébb rosszullét vagy hányinger, ha szükségét érezzük, kérjük egy profi edző segítségét a kezdeteknél. Abban, hogy biztosan ne lépjük át a határainkat, segítségünkre lehet a pulzuskontroll is.

zsírégetés vs hiit súlycsökkenés endometriosis

Felejtsük el a futást? Épp ellenkezőleg, a HIIT edzéssel megtörhetjük a monoton, hosszú futások ritmusát.

zsírégetés vs hiit fogyás t3 véleményekkel

Lazább futás vagy kocogás során érdemes beépíteni rövid sprinteket az edzésbe, vagy változatossá tenni a mozgást pár négyütemű fekvőtámasszal. Nem fontos szigorúan órával mérni az egyes szakaszokat, legyünk kreatívak, és használjuk például a lámpaoszlopokat mértékegységnek.

2018. április 10.

Három lámpaoszlop gyors sprint, három lámpaoszlop lassú kocogás, ennyire egyszerű. Hogyan építsük be edzéstervünkbe a HIIT-et?

  1. Világbajnoki győzelmeim egyik titka a magas intenzitású intervall edzés Intervallum edzés, kardió, HIIT?!
  2. HIIT edzés útmutató: Az intervallum edzés előnyei és működése
  3. Hogyan lehet boka súlyával lefogyni
  4. Zsírégető zóna vs. H.I.I.T. Melyik az előnyösebb választás a zsírégetéshez? – SPEEDFIT
  5. HIIT edzés útmutató: Az intervallum edzés előnyei és működése Értékeléshez kérlek jelentkezz be!
  6. Zsírégető zóna vs.
  7. Hogyan lehet fogyni a has oldalán
  8. HIIT vs. LISS edzés | Melyik a hatékonyabb kardió edzés zsírvesztéshez? - MYPROTEIN™

A futás mellett bármelyik kardió edzést feldobhatjuk intervall szakaszok beiktatásával, legyen az úszás, biciklizés vagy evezés. A HIIT sokat segíthet akkor is, amikor úgy érezzük, hogy az állandó, azonos intenzitású mozgással nem fejlődünk. Az intervallumos edzés felrázza testünket, ezáltal képesek leszünk jobb eredmények elérésére.